8.10.12

Mukadimah mungkin?

Assalammualaikum semua.

Aku tak pasti berapa kali aku dah buat blog. Mungkin baru 2 kali je kot. Entah,aku sendiri tak pasti. Tapi yang pasti yang ini insyaAllah akan jadi yang tetap,asyik nak buat baru je lama-lama rasa macam takde pendirian pun ada jugak. Hahaha.

Kadang-kadang cemburu jugak tengok hasil blog kawan lain yang nampak canggih & versatil. Almaklumlah,aku bab design tu ada idea tapi tak tau macam nak apply benda tu dalam bentuk realiti. Sebabnye malas nak buat research pastu sangkut dalam kepala otak.
Lama-lama entah ke mana semua nya,hilang dek usia yang makin lapuk ni.

Maka dalam blog aku kali ni mungkin sama macam blog-blog aku yang lepas. Mengarut pasal falsafah sendiri mungkin. Atau sorakan perasaan yang aku selalu pendam dalam hati ni. Atau apa-apa je yang mungkin terlintas dalam kepala otak aku ni. Kalau rasa nak taip aku taip. Harap tak lah 2-3 bulan satu posting,nampak sangat tak konsisten nye. Hahaha. Almaklumah,dunia Twitter kan dah ada sekarang.

Sudah lah tu mukadimahnya,dah pukul berapa ni pun. Esok nak gi lab apa bagai semua urusan dunia yang nak kena selesaikan ni. Selamat pagi semua.

P/S: Air kat kolej berkarat. Dah rasa macam mandi dengan teh'o. Sigh.

No comments:

Post a Comment